BÝT SÁM SEBOU TADY A TEĎ !

,,Joga se pro mě stala cestou, jak být více trpělivá ke svému tělu a naučila mě lépe přijímat věci,které jsou již osudem dané a neměné"

 

NA KAŽDOU LEKCI JOGY JE NUTNÉ SE OBJEDNAT!

PROSÍME KLIENTY POKUD SE NEMOHOU DOSTAVIT NA REZERVOVANÝ TERMÍN LEKCE, AŤ NÁM DAJÍ VĚDĚT S PŘEDSTIHEM NA EMAIL NEBO MOBIL. VAŠI REZERVACI RÁDI VYUŽIJÍ NÁHRADNÍCI! DĚKUJEME

 

 

Power yoga

Cvičení ásan (pozic jogy), které se plynule prolínají jedna s druhou v soustavě pozdravu slunci (Surya Namaskar). V rytmu dechu, svých vlastních pocitů s cílem protáhnout se, posílit celé tělo, prokrvit tkáně a vnitřní orgány, redukovat stres a napětí.

Power yoga zatěžuje souměrně svaly celého těla v klidném a pomalém provádění jednotlivých pozic. Současně s tím se věnuje pozornost dýchání a provádění jednotlivých pozic. Zlepšuje se flexibilita, síla, zachovává se přirozená hybnost kloubů, vyrovnává skoliotické držení těla, zlepšuje se hybnost a pružnost páteře. Mezi další pozitivní účinky můžeme zařadit zlepšení průtoku krve, peristaltiky, trávení a v neposlední řadě pozitivně ovlivňuje vnitřní prostředí těla – orgány a procesy v nich.

Naučíme Vás techniky dýchání, jak průběžně kontrolovat dech, pracovat s tělem v rámci provádění pozic a dávat rozměr mnoha novým poznatkům a prožitkům. Je to cesta, která nekončí a která Vám umožňuje stále objevovat své tělo, duši a mysl. Rozvíjí psychickou a fyzickou kondici současně. Někomu stačí jen to „cvičení“, někdo se vydá dál a může poznávat více sám sebe.

Vyzkoušejte Power yogu, nenechte se odradit od prvních neúspěchů.. Že Vás to při předklonu vzadu moc táhne? Že si nepropletete paže jako instruktor? Že se neudržíte na jedné noze jako druzí? Nevzdávejte to. Power yoga není soutěž, a proto se snažte nespěchat a vydržet, radovat se i z malých úspěchů a malých pokroků.

 

Co je dětská jóga?

Jóga pro děti je jiná, než ta pro dospělé, tak jako jsou děti jiné než dospělí. Svět dětí je hravý, veselý a plný energie. Dětské hravosti a fantazie se v hodinách využívá především. S jednotlivými pozicemi se děti seznamují prostřednictvím pohádek, příběhů, písniček, básniček a her. Při hodinách se používají pomůcky (plyšové hračky, obrázky, výrobky z papíru, kamínky, mušličky, …).

Jógové pozice jsou pojmenovány podle kytiček a zvířátek tak, aby si je děti lépe zapamatovaly. V hodinách dětské jógy má také svůj prostor běhání a dovádění.

Burák, náš maskot

V čem je jóga dětem prospěšná?
Jóga je vhodná pro všechny děti, živé děti zklidní, málo aktivní naopak povzbudí k činnosti. Cvičením jógy děti získají pevnější a zdravější tělo, osvojí si jeho správné držení a dosáhnou lepší koordinace a rovnováhy. V hodinách mohou přirozeným způsobem rozvíjet tvořivost, představivost, učit se soustředění a relaxaci.

 

 

Co je Jóga?

 

Co je vlastně Jóga?

Slovo jóga znamená spojení, sjednocení, rovnováhu a vyváženost. Je známé po celém světě a užívá se v mnoha významech. Označuje filozofii, duchovní nauku či náboženství, používá se pro tělesná a duchovní cvičení. Rozumí se pod ním i určitý způsob života. Jóga je naukou o těle, mysli, vědomí a duši. Znalost anatomie a fyziologie lidského těla využívá jóga v propracovaném systému tělesných cvičení a očistných technik, které pomáhají udržet tělo zdravé a v dobré kondici. Pomocí dechu učí jóga pracovat s jemnou energií – pránou.
Jedním z cílů jógy je dosažení klidu mysli a rovnováhy mezi tělem a myslí. Jóga vede k rovnovážnému emočnímu a psychickému stavu, k dosažení klidu mysli. To se projeví jako harmonie v lidských vztazích, láska ke všemu stvořenému, nesobecká práce pro společnost. Jóga je široká nauka. Zahrnuje cesty a směry, které odpovídají různému založení a orientaci lidí, všechny vedou ke stejnému cíli – naučit se naslouchat svému srdci a poznat své Já. Překonat čas a prostor, rozpustit se a splynout s kosmickým vědomí

 

Jóga zaměřená na zdravá záda

 

... pro prevenci a odstranění bolesti zad ...
Jóga zaměřená na zdravá záda

Jak se cvičí

Cílem cvičení zaměřeného na zdravá záda je jednak naši zkoušenou a bolavou páteř uvolnit a zkrácené svaly trupu protáhnout a jednak je posílit v místech, kde jsou naopak ochablé a nefunkční a neposkytují dobrou oporu pro páteřní skelet. Střídáme zde průpravná cvičení z jógy a jógové ásany společně s fyzioterapeutickými prvky, cvičením s pomůckami a relaxací. Základem je nácvik a pochopení funkce správného dýchání a vědomého uvolnění. Důraz je kladen na precizní provedení cviků, protože v této lekci platí dvojnásob, že lepší je možná necvičit vůbec, než při špatném provádění pozic ještě prohlubovat své potíže a ničit svá těla.

Pro koho je cvičení vhodné

Je vhodné téměř pro každého bez ohledu tělesnou kondici a věk. V této lekci je zvlášť důležité zdůraznit, že každý cvičí dle svých možností. Pokud máte zdravotní problém související s výhřezy plotýnek nebo degenerativními onemocněními zad, poraďte se s ošetřujícím lékařem. Pokud jste prošli fyzioterapií a fyzioterapeut/lékař vám sdělil, že máte cvičit,cvičte vědomě a jemně. Pokud ucítíte nějakou bolest,nepřekonávejte ji, ale snažte se ji pochopit v jejích příčinách a přizpůsobte se jí.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aktuality

VŠECHNY SVÁTKY JE STUDIO ZAVŘENÉ!

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
TOPlist